• معاونت توسعه مدیریت و منابع

    مصطفی حبیبی

    مدیرکل توسعه مدیریت و منابع

    سوابق تحصیلی : دانشجوی دکتری تخصصی ریاضی

    شماره تماس: ۳۷۴۲۰۱۳۷ – ۰۳۱

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق ۴۰۴

    معاونت توسعه مدیریت و منابع به لحاظ وظایفی كه بر عهده دارد یكی از مهم‌ترین اركان هر سازمان می‌باشد. ساختار پیچیده‌ی مالی دانشگاه آزاد اسلامی و نیاز واحدها به ایجاد فضاهای آموزشی، نقش این معاونت را در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به سایر واحدهای آموزشی دولتی برجسته‌تر نموده است. حوزه‌ی معاونت توسعه مدیریت و منابع همواره در جهت ایجاد بستری مناسب برای پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تلاش كرده و همچنین با تأمین اعتبار در جهت نیازهای مالی-رفاهی اساتید، كاركنان و دانشجویان سهم بسزائی در رشد و شكوفائی واحدها داشته است.

     از اهم وظایف معاونت توسعه مدیریت و منابع می‌توان به موارد ذیل اشاره كرد

    ۱) همكاری با رئیس دانشگاه در اجرای هرچه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی دانشگاه

    ۲) تهیه و تدوین بودجه‌ی دانشگاه با همكاری سایر معاونت‌ها و نظارت بر اجرای بودجه

    ۳) نظارت برحسن اجرای كلیه‌ی قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی و معاملاتی

    ۴) شركت در شوراها، كمیسیون‌ها و جلسات و همچنین اظهار نظر در مورد مسائل اداری و مالی در چهارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه

    ۵) انجام كلیه‌ی دریافت‌ها و پرداخت‌های واحد طبق قوانین و آئین‌نامه‌های ابلاغ شده

    ۶) نظارت برحسن اجرای قردادهای ساختمانی، تأسیسات و تهیه و تدارك احتیاجات دانشگاه

    حوزه‌ی این معاونت شامل مدیریت امور اداری با وظیفه‌ی ایجاد هماهنگی و پشتیبانی سایر ادارات واحد و انجام امور كارگزینی و استخدامی و رفاهی پرسنل و .. و مدیریت امور مالی با وظیفه‌ی انجام كلیه‌ی دریافت و پرداخت‌ها، نظارت بر بودجه و كلیه معاملات دانشگاه و .. می‌باشد كه هر یك وظایف تعیین شده را زیر نظر معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد انجام می‌دهند.

    آشنایی با بخش های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع :

    شهرزاد کبیری

    کارشناس ارشد روانشناسی

    شماره تماس :   ۵ – ۳۷۴۲۰۱۳۴        ۰۳۱               داخلی ۱۱۷

    ساعات حضور: همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۱۲

    شرح وظایف :

    1. – رسیدگی و انجام امور مربوط به بررسیهای سازمانی و پیش بینی و تأمین کادر نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه
    2. – تعیین و تشخیص پستهای سازمانی واحدهای تابعه با همکاری واحدهای ذیربط
    3. – نظارت در امر حضور و غیاب کارکنان دانشگاه و طراحی سیستم‌های مکانیزه حضور و غیاب
    4. – انجام امور استخدامی و صدور احکام کارکنان دانشگاه با رعایت قوانین و مقررات استخدامی
    5. – صدور حکم استخدامی، تغییر ضریب حقوق و مزایا، ارتقاء گروه، ترفیع و رتبه‌‌‌‌‌ علمی، انتصاب، اشتغال، مأموریت، تعلیق، بازنشستگی ، موظف و غیره
    6. – اجرای قوانین و مقررات ، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های انضباطی مورد عمل و رسیدگی به تخلفات اداری مطابق دستورالعمل مربوطه
    7. – تهیه آمار کارکنان و انتقال آن به کارتهای کاردکس و کامپیوتری جهت نگهداری و ارائه به مقامات مافوق
    8. – تهیه و تنظیم و نگهداری حفظ و حراست پرونده‌های استخدامی و تهیه و جمع‌اوری آمار و اطلاعات پرسنلی مورد نیاز واحد‌ها و نیز مایحتاج دانشگاه اعم از لوازم و مواد با رعایت کامل مقررات مالی

    جواد کاغذچی

    کارشناس مهندسی عمران

    کارشناس ارشد مدیریت دولتی

    شماره تماس : ۳۷۴۳۴۰۸۱  –  ۰۳۱

    ساعات حضور: همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۱۱

    حمیدرضا نظری

    کارشناس ریاضی

    شماره تماس : ۳۷۴۳۵۲۶۰ – ۰۳۱

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۲۱

    شرح وظایف

    1. نظارت  بر حسن جریان کلیه امور واحد های سازمانی
    2. صدور دستورات لازم برای هماهنگی و نظارت در وصول درآمد، تنظیم حسابها و…
    3. سازمان دهی فعالیت های مرتبط و تقسیم کار
    4. تهیه و تنظیم تحلیل های مالی
    5. اجرای دقیق خط مشی مالی دانشگاه
    6. نظارت بر وصول درآمدها
    7. نظارت  در تهیه و تنظیم بودجه
    8. نظارت و تنظیم  انواع صورت های مالی- ترازنامه- صورتحساب سود و زیان
    9. برقراري افزايش حقوق و مزاياي كاركنان طبق بخشنامه صادره .
    10. صدور احكام كارگزيني و مأموريتي و ابلاغ بخشنامه هاي داخلي مربوط به كاركنان .
    11. ايجاد انبار كالاها و شناسنامه دار كردن كليه وسايل در حفظ اموال .
    12. صرفه جويي در تمامي امور خريد و هزينه كردن ها .
    13. نرم افزاري نمودن انبار دانشگاه و به روز كردن محاسبات مربوط به آن .
    14. اعطاي وام هاي متعدد صندوق پس انداز ، ضروري ، رهن و مسكن به كاركنان و اعضاي هيأت علمي واحد .
    15. هماهنگي با كليه حوزه هاي دانشگاه جهت تسريع در امور خدمات دهي و نيز خريد مايحتاج اداري

    مهناز موسوی

    کاردان حسابداری

    شماره تماس :۵- ۳۷۴۲۰۱۳۴ – ۰۳۱      داخلی   ۱۶۳

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۲۱

    مرضیه امینی

    کاردان حسابداری

    شماره تماس :۵- ۳۷۴۲۰۱۳۴ – ۰۳۱      داخلی   ۱۶۳

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۲۱

    زهرا جمشیدی

    کارشناس ارشد زیست شناسی

    شماره تماس :۵- ۳۷۴۲۰۱۳۴ – ۰۳۱      داخلی   ۱۶۳

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۲۱

    مدینه حسینی

    کارشناس علوم تربیتی

    شماره تماس :۵- ۳۷۴۲۰۱۳۴ – ۰۳۱      داخلی   ۱۹۵

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۱۳

    حسینعلی بزرگیان

    کارشناس حسابداری

    شماره تماس : ۳۷۴۳۵۲۶۴ – ۰۳۱

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۱۸

    شرح وظایف

    1.  ثبت نام دانشجويان متقاضي وام و دريافت فرم هاي تقاضا و مدارك لازم از دانشجويان و بررسي مدارك و ارسال اسامي دانشجويان واجد شرايط به صندوق رفاه و پيگيري جهت ارسال وام به حساب دانشجويان
    2. ثبت نام دانشجویان متقاضی وام بلند مدت بعد از فارغ التحصیلی وزارت علوم
    3. ثبت اسناد و مدارك مربوط به دريافت وام و تسهيلات از جمله تعهد محضري، اجاره نامه و … درسيستم صندوق رفاه
    4. ارائه وام هاي دانشجويي شامل وامهاي تحصيلي، مسكن مجردي، ضروري، وديعه مسكن متاهلي، شهريه، تحصيلي ضروري ، شهريه ، وام مسكن
    5. بازپرداخت تسهيلات ارائه شده از طريق صدور فيش هاي نقدي جهت پرداخت بدهي و صدور دفترچه اقساط براي دانشجويان فارغ التحصيل
    6. انجام امور تسويه حساب كليه دانشجويان اخراجي، انصرافي و فارغ التحصيل دانشگاه
    7. ثبت وام هاي پرداخت شده در كارتكس هر دانشجو

    مرضیه سادات جعفری

    کارشناس معماری

    شماره تماس :۵- ۳۷۴۲۰۱۳۴ – ۰۳۱      داخلی   ۱۶۶

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۱۳

     


    فرم های کارگزینی هیات علمی

    محمد کیانی

    کارشناس علوم دامی

    شماره تماس :۵- ۳۷۴۲۰۱۳۴ – ۰۳۱      داخلی   ۱۸۹

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۲۳

    علیرضا توکلی

    کارشناس کشاورزی

    شماره تماس :۵- ۳۷۴۲۰۱۳۴ – ۰۳۱      داخلی   ۱۶۵

    ساعات حضور : همه روزه بجز پنجشنبه و جمعه – از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۱۰

    محل دفتر : طبقه پنجم ساختمان بوعلی سینا – اتاق شماره ۴۲۲