• ریاست دانشگاه

    دکتر بدری شاه طالبی

    سوابق تحصیلی: دکتری مدیریت آموزشی (دانشگاه علوم و تحقیقات تهران)

    پست الكترونيكي (E-mail): b_shahtalebi2005@yashoo.com

    تلفن دفتر : ۳۷۴۲۰۱۳۶  –  ۰۳۱

     

     

     

    اطلاعات تحصيلی: (آخرين مدرك تحصيلی)

    مدرك تحصيلی دانشگاه كشور سال اخذ مدرك گروه آموزشی رشته تحصيلی
    دکترا علوم و تحقیقات تهران ایران ۱۳۸۷ علوم انسانی مدیریت آموزشی

    سوابق اجرایی:

    واحد دانشگاهی درجه واحد سمت در واحد تاریخ شروع مسئولیت تاریخ خانمه مسئولیت
    دانشگاه آزاداصفهان  جامع مدیر داخلی مجله دانش و پژوهش در علوم تربیتی ۱۳۹۰ ۱۳۹۳
    دانشگاه آزاد اصفهان   جامع ریاست دانشکده علوم تربیتی ۳۱ / ۳ / ۹۶ ۳۱ / ۳ / ۹۷
    دانشگاه آزاد اصفهان   جامع عضو شورای آموزشی واحد ۲۳ / ۱ / ۹۶ ۲۳ / ۱ / ۹۷
    دانشگاه آزاد اصفهان   جامع عضو کار گروه کیفیت آموزشی ،رتبه بندی و ارزیابی ۲۴ / ۸ / ۹۵ ۲۴ / ۸ / ۹۶
    دانشگاه آزاد اصفهان   جامع رییس شورای فرهنگی دانشکده علوم تربیتی ۲۹ / ۱۰ / ۹۵ ۲۹ / ۱۰ / ۹۶
    دانشگاه آزاد فلاورجان بزرگ ریاست واحد ۲۴ / ۹ / ۹۹ تا کنون

    سوابق پژوهشی:

    برخی از مقالات چاپ شده در مجلات معتبر داخلی و خارجی

    ردیف

     

     

    عنوان مقاله

    مشخصات مجله اسامي همكاران به ترتيب اولويت

    (شامل نام متقاضي)

    نام کامل مجله ISSN نوع مقاله نمایه مجله سال

    چاپ

     شماره جلد و شماره صفحات
     

     

     

    ۱

    رابطه مهارتها و صلاحیتهای به کار گیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی روان شناختی کارکنان فصلنامه فن اوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی  

     

    ۲۲۲۸

    ۵۳۱۸

     

    اصیل

    پژوهشی

    sid

    Magiran

    مجله علمی پژوهشی دانشگاه ازاد

     

    ۱۳۹۵ سال ششم.شماره سوم.صفحات

    ۵ تا ۲۴

    اکرم نادی فرد

    بدری شاه طالبی

     

     

    ۲

    مطالعه تطبیقی اعزام معلمان ایران به مدارس خارج از کشور (مورد مطالعه: ایران و کشورهای منتخب) مجله تعلیم و تربیت  

     

    ۱۰۱۷

    ۴۱۳۳

    اصیل پژوهشی علمی پژوهشی وزارتین

     

    ISC

    ۱۳۹۶ شماره ۱۳۱

    صفحات

    ۹۵تا ۱۱۰

    رضا کچوئیان جوادی

    بدری شاه طالبی محمد علی نادی

     

     

     

    ۳

    مطالعه شیوه های خصوصی سازی در آموزش و پرورش در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب برای خصوصی سازی در آموزش و پرورش ایران

     

    فصلنامه پژوهش در نظامهای آموزشی  

     

     

    ۲۳۸۳

    ۱۳۲۴

     

     

    اصیل

    پژوهشی

    ع